Podmienky

úvod - Informácie - Podmienky

Všeobecné podmienky:
Kupujúci odoslaním záväznej objednávky potvrdzuje predávajúcemu, že akceptuje obchodné podmienky pre dodávku tovaru vyhlásené predávajúcim. Vzťahy medzi kupujúcim a predávajúcim sa riadia týmito obchodnými podmienkami, ktoré sú zároveň pre obe strany záväzné. 

Objednávanie tovaru:
Kupujúci objednáva tovar u predávajúceho prostredníctvom objednávkového formuláru. V jednotlivých, predovšetkým cenovo náročnejších prípadoch si predávajúci k vzniku zmluvy vyhradzuje právo na záväzné potvrdenie objednávky telefonicky alebo e-mailom a úhradu finančnej zálohy kupujúcim. 

Potvrdenie objednávky:
Potvrdenie objednávky zasiela predávajúci kupujúcemu e-mailom alebo ho kontaktuje telefonicky.

Zrušenie objednávky:
Kupujúci môže svoju objednávku zrušiť do 12 hodín e-mailom alebo telefonicky bez udania dôvodu.

Balné a poštovné poplatky:
Objednaný tovar je zasielaný poštou - dobierkou. Cena dobierky je uvedená v nákupnom košíku.

Dodacia lehota:

Tovar skladom je poslaný do 3-5 pracovných dní. Tovar, ktorý nieje skladom je poslaný do 21 pracovných dní. V pripade nemožnosti dodania tovaru, budete kontaktovaný e-mailom alebo telefonicky. Informácia o dostupnosti tovaru na stránke má len informatívny charakter. Presný termín dodávky tovaru bude uvedený v potvrdzovacom e-maili alebo telefónom.

Výmena tovaru a reklamácia:
V prípade potreby predávajúci nepoužitý a nepoškodený tovar vymení kupujúcemu za iný druh. Kupujúci v takomto prípade zašle tovar doporučeným balíkom na adresu predávajúceho. Všetky náklady spojené s výmenou hradí kupujúci.

Prípadné reklamácie vyrieši predávajúci individuálnou dohodou a v súlade s platným právnym poriadkom k zaručenej spokojnosti kupujúceho. Kupujúci je povinný tovar po jeho prevzatí prehliadnuť tak, aby zistil prípadné vady a poškodenia, ktoré je kupujúci povinný čo najskôr hlásiť predávajúcemu. 
Za vady vzniknuté prepravcom predávajúci neručí. 

Na všetok tovar sa vzťahuje zákonná záručná lehota 24 mesiacov, pokiaľ nie je uvedené inak. Záruka sa vzťahuje iba na výrobné vady. 

Záruka sa nevzťahuje na: 
  1. vady vzniknuté bežným používaním 
  2. nesprávnym použitím výrobku 
  3. nesprávnym skladovaním
  4. mechanickým poškodením 

Postup pri reklamácii: 
Kupujúci: 
  1. informuje o reklamácii predávajúceho telefonicky, e-mailom alebo písomne 
  2. zašle tovar doporučeným balíkom na adresu predávajúceho 
  3. uvedie do zásielky dôvod reklamácie a svoju adresu
  4. vloží doklad o zakúpení reklamovaného tovaru u predávajúceho

Ochrana osobných údajov:
Predávajúci sa zaväzuje, že údaje poskytnuté kupujúcim pri nákupe tovaru, vrátane e-mailovej adresy, neposkytne tretej strane, ani inak marketingovo nevyužije.

Vyhľadávanie
Nákupný košík
V nákupnom košíku nemáte položky.
Vedeli ste, že ...

.. pri maľovaní s kontúrou Vám kovový hrot zabezpečí tenšie a presnejšie čiary?


... Vami ručne maľovaná šatka je perfektný darček pre priateľku a kravata pre manžela?

... kurz maľovania na hodváb alebo sklo je perfektná príležitosť, ako si osvojiť základné techniky?